dissabte, 14 de maig del 2016

Projecte APS


Bona vesprada!

Hui us parlaré del projecte APS que va finalitzar aquest dimecres amb tots els companys i companyes de la classe d'organització en el col·legi Federico Garcia Lorca al costat de la Facultat de Magisteri.

Principalment, aquest projecte 
és tracta de compartir aprenentatges amb els xiquets que et designen i poder fer aprenentatge servei, és a dir, poder compartir amb els xiquets i xiquetes allò que més els agrada i també recordar allò que s'ha donat. A mi en concret, em va tocar un xiquet i una xiqueta; Olívia i Joan. Vaig poder conéixer-los millor per poder saber els seus gusts respecte als contes i les activitats que volien fer.

Vaig fer un conte de goma eva amb diferents paisatges convinant allò que més els agradava i desprès realitzar activitats; com per exemple, unes mascares, dibuixos lliures per a què lliurement pogueren dibuixar sobre allò que havien llegit per a que reflexionaren.

Així vàrem estar uns 3 dies i un matí varen anar tots els xiquets del col·legi d'excursió a la Universitat per a vorer tot el recinte i poder contar un conte entre tots i totes. L'últim dia vàrem realitzar l'obra musical dels tres porquets i vàrem fer mascares, en el meu cas de llops i pegarem cartells de les nostres mans que vàrem fer amb pintura.

Va ser una gran experiencia, ja que no sabia de la seua existència, per tant, és una bona manera de poder fer pràctiques amb els xiquets i per a què tots ens el passem bé fent allò que ens agrada; ensenyar.

Aquest és un dels materials que vaig realitzar als xiquets;











Fins a la pròxima!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada