dimarts, 3 de maig del 2016

"PRINCIPE VALIENTE"


Bona nit!

Hui, us vaig a parlar de la visita que vaig fer a l'escola Infantil "El príncipe valiente" en Manises de 0 a 3 anys. La veritat és que es l'escola infantil més creativa que he vist, ja que només entres s'observen moltes manualitats que han fet entre tots i els xiquets del centre, com també la música que posen només entres per a poder causar una bona impressió tant a pares, mares com a tots i a totes.

En la visita al centre ens va acompanyar un home que treballa allí, en tot moment ens explicava tots els canvis que s'havien produït en l'escola, varen entrar en cada aula, vàrem saludar i veure als xiquets i xiquetes que és trobaven allí, és a dir, visitaren tota l'escola infantil des d'una punta a l'altra.

És una escola que està marcada per la innovació i la creativitat, per tota l'escola pots veure colors clars i vius. Una de les aules que més em va impactar va ser una sala en la qual feien teatre i altres activitats era obscura però destacaven els colors fluorescents i feia la sala més lluminosa. Altre dels espais que més em va agradar varen ser les aules en general, ja que no tenien una disposició com algun col·legi normal sinó que es podien observar com hi havia sofàs o coixins en les aules. Altre espai que em va agradar va ser el pati perquè era molt gran, ja que així els xiquets i xiquetes poden gaudir més.

Us deixe algunes fotos de l'escola per a què vosaltres mateixos/es observeu com és de creativa e innovadora, jo la recomane!








Fins la pròxima!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada